پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119576
هنوز بسياري از مردم از جايگاه واقعي شهدا بي خبر هستند.
تاریخ انتشار : 1393/09/02
نمایش : 2554
کارشناس مسائل سياسي در اولين يادواره شهداي روستاي هيرگان گفت : سال ها بايد بگذرد تا جايگاه شهداي ما مشخص شود و اکنون اين سال ها گذشته است اما هنوز بسياري از مردم از جايگاه واقعي شهدا بي خبر هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عباس اسلامي افزود: شهدا به جايي رسيده اند که اکنون بر دل ها و قلب ها حکومت مي کنند. اگر باور نداريد لحظه اي به قلب خود رجوع کرده ببينيد چگونه دل و قلب شما را به خود مشغول کرده است.
به خاطر اينکه همين روزها و سال هاي بعد از جنگ وقتي چند تکه استخوان بي نام ، بي نشان و بي پلاک مي آورند در کشور،غوغا به پا مي شود.
لذا بايد ديد اين شهداء چگونه تربيت شدند چه کردند که اينگونه با دل هاي ما بازي مي کنند و اين گونه تاثير گذاري دارند.
چه اتفاقي در جنگ افتاده که شهيدي همچون علم الهدي اينگونه در هويزه مزارش امامزاده عشق شد و چگونه شده اين شهدا نظر کرده و اثر کرده شده اند.
شهادت تنها چيزي است که در دنيا گرفتني است نه دادني به تعبير شهيد بهشتي: بهشت را به بهاء دهند نه به بهانه و شهداء چه زيبا بهاي بهشت را با خون و بذل جان به خداي متعال پرداختند
لذا در يادواره شهداء هم هر کس حضور يافته نه رزقش بوده و نه قسمتش بلکه دعوت شده و به دعوت شهداء امکان حضور در مراسم آنها فراهم شد. پس اين باورهمه ماست که شهداء حي اند،زنده ه اند و نظاره گر ما ؟؟؟
شهيد آويني در جمله معروفي  مي فرماييد: پندار ما اين است که شهداء رفته اند و ما مانده ايم غافل از آنکه شهداء مانده اند و زمان ما را با خود برده است.
علت شهادت همه شهداء از نظر من،دوستي با امام زمان ارواحنا فداه و تبعيت از نائب امام بود و زماني که به ايشان لبيک گفتند و قول دادند،محکم پاي قول خود ايستادند و به عهد خود وفا کردند
شهداء از آسمان نيامده بودند بلکه مثل ما انسانها روي زمين ودر همين شهر و ديار بودند با اين تفاوت بارز که آنها به معناي واقعي عبد و بنده صالح خدا بودند ودر راه خدا سرشان را در دست گرفتند و عرضه کردند امروز در عرصه جنگ نرم بايد ما دل هاي خود را در دست بگيريم ما بايد امروز پيام رسان خون شهداء باشيم، اگر ديروز آنها کار حسيني کردند امروز بر ما وظيفه است کار فاطمي و زينبي کنيم و ما بايد پيام شهدا را به گوش همه بخصوص نسل دوم،سوم و چهارم انقلاب که شهداء را درک نکردند برسانيم.
اين انقلاب ادامه انقلاب و قيام امام حسين (ع) و انقلاب پيامبر اکرم (ص) است، 1429 سال از انقلاب پيامبر و 1368 سال از قيام امام حسين (ع) مي گذرد و انقلابي با داعيه به نام خدا وبه ياد خدا و براي خدا به رهبري امام در سال 57 به پيروزي رسيد. اين جريان فرهنگي و اين عرصه جهاد و شهادت هميشه تازگي ونشاط دارد چون وصل به خون خدا ثارالله  است.
اثر خون شهيد بيدار کردن است . اگر برخي خون شهدا آنها را بيدار نکرده و در خواب غفلت هستند چه انتظاري از آنها مي توان داشت که بخواهند شعار ( مرگ بر آمريکا ) سر بدهند.
خيلي جالب است مرکز تحقيقات آريزوناي آمريکا بعداز فتنه 88 گفت، ما هر کاري که توانستيم براي از بين بردن ياد و نام حسين و کربلا انجام داديم اما ميسر نشد بنابرين براي شکست انقلاب و به زانو در آوردن نظام ايران بايد ياد و نام حسين و کربلا را از مردم بگيريم !! چگونه؟( فوکوياما هم در جنگ عراق همين را گفت) گفتند بايد با گرفتن امام حسين،کربلا و عاشوراي واقعي و جايگزيني کردن نوع تحرف شده و بي اثر و بي خطر آن بر ايران سيطره پيدا کنيم
بخاطر همين است که امام فرمود: همين محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
لذا امروز هم امنيت کنوني ما نتيجه دفاع مقدس است و اگر بسياري ايران را جزيره با ثبات در منطقه اي نا امن مي دانندبه دليل آن است که در هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه فتنه 88 ما اجازه بي ثبات کردن کشورمان را به دشمن نداده ايم مگر نه آن که امريکاي ها به بهانه 11 سپتامبر و حمله به برج هاي دو قلو به کشور هاي افغانستان و سپس عراق حمله کردند و به کشور ما قصد حمله داشتند
 
اما وقتي آمادگي صدر در صد مردم و نيروهاي مسلح کشورمان را در پشتيباني از ولايت فقيه و نظام مقدس ديدند از فکر حمله پشيمان شدند.
امروز حواس مان باشد که  به فرموده امام مقام شهيدان را آنقدر کاهش ندهيم که بگوئيم  حاصل خون شهدا فقط آزادي خرمشهر و بخش هاي اشتغال شده کشور بود نه!!
امروز به برکت خون شهداء که مردم سوريه،بحرين،عراق،لبنان، يمن و فلسطين از بسيج و تفکر انقلاب و شهداء الگو برداري کرده اند و تنها راه را مقاومت و شهادت طلبي در راه حق مي دانند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html